Napisz do nas :)
visco schronisko blog

Jak działa dropshipping?

Współpracując z E-doggy mogą Państwo reklamować nasze produkty w swoim sklepie internetowym. Nie muszą Państwo posiadać produktów fizycznie. Kiedy klient zamawia produkt za pośrednictwem Państwa sklepu, wystarczy zalogować się za pomocą konta partnera do naszego sklepu i złożyć zamówienie. My wyślemy towar bezpośrednio do Państwa klienta.
Korzystając z dropshippingu zarabiają Państwo na różnicy pomiędzy ceną dla partnera a ceną detaliczną. Aby zwiększyć twoje przychody oferujemy bardzo atrakcyjną marżę. Oszczędzasz na kosztach kupna i utrzymania stanów magazynowych.
Nie pobieramy rocznych ani miesięcznych opłat za korzystanie z dropshippingu.

Jak zacząć?

  1. Prosimy zarejestrować się jako firma.
    Prosimy wypełnić formularz, podając jak najwięcej informacji na temat swojej firmy, abyśmy mogli sprawnie obsłużyć wniosek. Aby chronić naszych partnerów, nie przyjmujemy aplikacji automatycznie. Każda z nich jest osobiście dokładnie rozpatrywana.
  2. Zapraszamy do zapoznania się z folderem dla partnerów.
    Ten plik zawiera wszystkie potrzebne informacje, wraz z towarem oferowanym obecnie w sprzedaży i cenami dla partnerów.
  3. Prosimy pobrać zdjęcia i opisy produktów.
    Wszystkie potrzebne informacje, które mogą Państwo użyć, wyślemy w pliku.

Zamówienia

Złożenie zamówienia jest szybkie i proste, należy wykonać jedynie trzy kroki:

  1. Zalogować się w sklepie.
  2. Znaleźć produkt i dodać do koszyka.
  3. Opłacić zamówienie.

Zamówienia przez dropshipping wysyłane są za przedpłatą. Akceptujemy większość kart kredytowych i debetowych. Akceptujemy również przelewy bankowe oraz system płatności Paypal. Zamówienie zostaje wysłane po potwierdzeniu wpłynięcia zapłaty.
Zamówienia wysyłamy w przeciągu 1-2 dni roboczych. Przesyłka na terenie Polski jest darmowa dla partnerów.
Jeśli chcą Państwo, mogą Państwo wysłać nam fakturę swojego sklepu, która zostanie dołączona do przesyłki dla klienta. Prosimy wysłać ją na adres email:sklep@e-doggy.pl. W przeciwnym wypadku dołączamy kwit wysyłkowy zawierający Państwa dane kontaktowe, numer zamówienia, opis produktu i jego ilość. Nie zawieramy informacji o firmie E-doggy i opłatach.

Zwroty

Jeśli klient chce zwrócić produkt, powinien zwrócić się do Państwa w pierwszej kolejności. Jeśli chcą Państwo zwrócić towar uszkodzony lub wadliwy, mogą Państwo to zrobić. Po potwierdzeniu przez nas, wymienimy go na nowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Jeśli klient chce wymienić produkt ze względu na zły rozmiar lub z innego powodu, musi opłacić koszty przesyłki. Za przesyłkę towaru odpowiedzialny jest klient. Opłata za przesyłkę jest bezzwrotna. Prosimy zachęcać swoich klientów do dokładnego sprawdzania wymiarów, aby uniknąć takich sytuacji, oraz aby wybrali odpowiedni rozmiar.


Prosimy o kontakt w przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań lub wątpliwości.


cms