Napisz do nas :)
visco schronisko blog

Regulamin

Strony i przedmiot transakcji

  1. Sklep Internetowy E-Doggy prowadzi sprzedaż wysyłkową produktów dla zwierząt. Zamówienia odbywają się za pośrednictwem strony internetowej www.e-doggy.pl
  2. Dokonywanie zakupów za pośrednictwem E-Doggy wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
  3. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.
  4. Zakupu może dokonać każda osoba pełnoletnia fizyczna lub osoba prawna. Transakcja kupna-sprzedaży nastąpić może pomiędzy każdą osobą fizyczną, pod warunkiem osiągnięcia pełnoletności, bądź osobą prawną, a sklepem E-Doggy z siedzibą w Borkowie 80-180, przy ul. Współczesnej 3c/32, nip: 6711778636, regon: 220960942.
  5. Przedmiotami transakcji mogą być jedynie produkty aktualnie dostępne w ofercie sklepu widoczne w katalogu w chwili składania zamówienia. W przypadku braku towarów/ towaru zostaje umieszczona adnotacja.

Składanie zamówień

  1. Aby złożyć zamówienie należy wypełnić formularz zamówienia znajdujący się na stronie E-doggy.pl. Następnie klient otrzyma na podany przez siebie adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez sklep do realizacji.
  2. Zamówienia można składać codziennie, z wyjątkiem przerw technicznych lub awarii.
  3. Zakupione towary zostaną wysłane na adres podany w formularzu. Błędnie wypełnione formularze nie będą rozpatrywane.
  4. Płatności można dokonać za pomocą:
    • przelewem przed dostawą towaru,
    • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki,
    • za pomocą Paypal,
    • za pomocą płatności online.
  5. Płatności online realizowane są za pośrednictwem centrum rozliczeniowego Dotpay.
    Dostępne formy płatności:
    • Przelewy online: mTransfer, Płacę z Inteligo, Przelew z BPH, Przelew24, MultiTransfer, Płać z Nordea, Płać z ING, Millennium - Płatności internetowe, Płacę z Alior Bankiem, Pekao24 Przelew, Płacę z Citi Handlowy, iPKO, PayWay Toyota, Płać z BOŚ, MeritumBank Przelew. Kredyt Bank S.A., Bank BPH S.A., Deutsche Bank S.A., Bank Ochrony Środowiska S.A., Bank Gospodarki Żywnościowej S.A., InvestBank S.A., Fortis Bank S.A., VW Bank S.A, Lukas Bank S.A., BS Wschowa S.A
    • Karty płatnicze: VISA, MasterCard/Euro Card, Diners Club International, JCB               

Realizacja i dostawa

  1. Zakupiony produkt zostanie wysłany następnego dnia roboczego po wpłynięciu należności na konto E-doggy. Wyjątek stanowią przesyłki za pobraniem, które wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.
  2. W razie braku towaru bądź jakichkolwiek problemów z realizacją zamówienia klient zostanie natychmiast poinformowany. Brak adnotacji oznacza dostępność towaru.
  3. Czas dostawy nie jest jednoznaczny z czasem realizacji. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu i uiszczeniu wpłaty.
  4. Dostawy realizowane są przez Kuriera UPS, DPD, DHL.
  5. Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy nie uległ uszkodzeniu. Po pisemnym pokwitowaniu przez odbiorcę, przejmuje on całkowitą odpowiedzialność za przesyłkę. Prosimy także upewnić się czy jest ona zgodna z zamówieniem.
  6. Przesyłki są wysyłane są na koszt E-doggy.

Gwarancja i zwroty

  1. Wszystkie towary sprzedane przez sklep E-doggy są wykonane, z zachowaniem wszelkich norm bezpieczeństwa, z fabrycznie nowych materiałów.
  2. Wszystkie oferowane produkty obejmuje gwarancja producenta. Gwarancji podlega jedynie towar nowy i nieużywany. Nie odpowiadamy za uszkodzenia wynikające z użytkowania. Prosimy o zgłaszanie jakichkolwiek niezgodności od razu po odkryciu defektu.
  3. Podstawą do złożenia reklamacji jest dowód zakupu.
  4. Aby dokonać zwrotu, należy koniecznie załączyć dowód zakupu.
  5. Zgodnie z prawem polskim, w przypadku zakupu towaru na podstawie umowy zawieranej na odległość, kupujący może odstąpić od zawarcia umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem przyjęcia zwrotu w takim przypadku jest posiadania oryginalnych metek/mocowań, czystość, wolność od zapachów, brak śladów używania. Wszelkie odstępstwa mogą stanowić o odrzuceniu reklamacji.
  6. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe podczas dostawy. W w/w wypadku należy reklamować przesyłkę w firmie kurierskiej/na poczcie.
  7. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 1-2 dni po otrzymaniu przesyłki.
  8. Gwarantujemy zwrot ceny produktu bez kosztów wysyłki, w ciągu 5 dni od otrzymania przesyłki. Zwrot nastąpi przelewem na podane konto. W przypadku płatności kartą, zwrot środków wykonywany jest na kartę płatniczą
  9. Koszt przesyłki reklamowanego produktu w całości pokrywa sklep Kizzo, pod warunkiem, że reklamacja jest uzasadniona. Nie przyjmujemy wysyłek za pobraniem.
  10. W przypadku płatności kartą, zwrot nastąpi bezpośrednio na rachunek karty.

Ochrona danych osobowych

  1. Złożenie zamówienia w sklepie jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie zawartych w formularzu danych osobowych. Jest to zgodne z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U.nr 133 poz. 883). Dane te nie zostają udostępniane żadnym innym podmiotom, są wykorzystywane jedynie do realizacji zamówienia.
  2. Zatwierdzenie regulaminu jest jednoznaczne ze zgodą na realizację transakcji na zasadach w nim określonych.

Postanowienia końcowe

  1. Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim.
  2. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany regulaminu i oferty.
  3. W sprawach nieuregulowanych w powyższym dokumencie znajdują zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  4. Składając zamówienie Kupujący akceptuje niniejszy Regulamin.

cms